Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Vilodag

Publicerad 2014-10-19 14:52:42 i Träning,

Besvikelsen...

Jag vaknade med huvudvärk och en varm panna. Suck. Jag är så besviken. Jag ville springa idag. Springa i regnet. Jag älskar det. Men nej. Nedrans skithuvudvärk. Jag är besviken på riktigt. Dumma kropp.

Dagen har istället spenderats på soffan med sällskap av hunden, Netflix och Sex and the City för att spä på min New York-längtan. Har och haft lite ångest över marathon som går om 21 dagar. 20 kilometer är jobbigt nu. Hur tusan ska 42,2 kilometer gå? Suck. Jaja. Jag tjänar inget på att ha ångest eller stressa. Egentligen. Men det är jobbigt ändå. Innerst inne...

 Sällskapet under besvikelsesöndagen på soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela