Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 18 juni 2013

Publicerad 2013-06-18 18:57:00 i Träning,

Idag har jag tagit mig till fots dit jag ska, och sen hem igen. Lyckligtvis ett par timmar mellan. Jag försöker lära mig det här med att springa flera gånger så att jag någon gång i sommar kan vara med på "En mil var tredje timme"... Idag blev det två gånger fem kilometer. "Fem kilometer var åttonde timme" är väl en bra början?

Såhär gick det på morgonen;

¨

... och såhär gick det i eftermiddags:

 

Kändes helt okej ändå. Hade lite träningsvärk under dagen och imorgonbitti lär det inte vara bättre. Men jag har ambitionen att springa imorgonbitti också. Vi får se hur jag tänker imorgonbitti och hur kroppen känns. Har oroväckande ont på sidan av vänsterfoten. Om den inte är bättre imorgon tänker jag faktiskt vila. Nu är jag för nära Tjejmarathon för att riskera en skada. Hellre lite för mycket vila än riskera överträning och skada. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela