Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 18 oktober 2012

Publicerad 2012-10-18 08:04:07 i Träning,

Marathon var en flopp. Jag lämnar det där. Jag sprang 20,5 km - sen hoppade jag av. Visserligen snabba 20,5 men ändå bara ett halvt marathon.
 
Men nu på morgonen har jag kettlat och trxat! Gick sådär. 40 hårda minuter, men jag känner mig i fruktansvärt dålig form och haltar när jag ska gå i trapport för att jag är stel i ben och knän. That can't be good?
Men men. 40 minuter är mer än inget. Nästa vecka. Nästa vecka ska jag igång på riktigt, och i november ska jag träna någonting varje dag, som jag gjorde i januari.
Det är dags att ta tag i det här nu. Jag har sagt det i flera veckor. Suck. Sånt är inte bra för min självkänsla! Att säga saker men sen inte uppfylla det... Jag vill ha en förändring! Och bara jag kan ge mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela