Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Bruten fotled

Publicerad 2012-03-19 19:55:00 i Träning,

Jahapp!
Det var ju just snyggt...

Igår åkte jag till sjukhuset och fick veta att benet runt fotknölen är brutet på två ställen och fotleden har gått av.
Episkt.

På onsdag morgon blir det operation och sedan gips i ungefär sex veckor.

Inget Göteborgsvarv. Inget Muay Thai. Inget liv.
Försöker hindra ångesten. Försöker acceptera kryckor. Försöker att inte gripas av panik.

Ja. Så kommer jag att leva nu. Hejdå träningsdagbok. Hej städad lägenhet och massor av lagad mat. Hur jag ska kunna bära hem den blir ju också ett mysterium. Och hur jag ska lyckas flyga med kryckor... Får man det? Hm. Jaja. Massor att lösa.

Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela