Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 27 juni 2012

Publicerad 2012-06-27 20:32:00 i Träning,

God kväll!
 
Idag blev det ännu en joggingtur, denna gången i Es hoods och i hans sällskap.
När jag och E springer tillsammans har vi (jag vill skylla på honom) en tendens att gå ut lite långsamt och sen öka. Såhär såg det ut idag;
 
 
Som ni kan se går det bara fortare och fortare, och snittar på 5:53 min/km. Jag gav upp efter fyra kilometer. Han tog ett extravarv och landade på sex kilometer. Jag hade en snittpuls på 89 % men det räckte gott och väl. Det var faktiskt riktigt tungt. Jag tänkte träna imorgon också, därav gav jag upp efter fyra. Att vara ute i nästan 25 minuter fick räcka.
 
Nu ska jag göra hushållsarbete innan jag går och lägger mig. Over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela