Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Veckosummering vecka 8

Publicerad 2012-02-28 15:32:00 i Träning,

Sådär då. En ledig stund kanske? I väntan på andra för att jag ska kunna fortsätta mina uppgifter pausar jag och försöker få till ett inlägg med veckosummeringen!

Jag har vecka åtta kört åtta pass, på totalt åtta timmar och 45 minuter. På tok för dålig siffra, speciellt med tanke på att den här veckan kommer att bli många gånger sämre! Inte okej...
Jag är inte nöjd. Vi avslutar med det.

Jag käkade dessutom dubbelt antal kalorier i söndags, mot vad jag borde gjort. Megafailade episkt även där, med andra ord.
Vad hände?

Jaja. Nya tag? Klyschigt!

Jag står inför en vecka av minskad träning och ska sluta hypea maten. Hm. Jag är ambivalent. Får jag se det som en "pausvecka"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela