Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 10 april 2012

Publicerad 2012-04-11 09:10:00 i Träning,

Ja, igår gymmade jag. Massor, massor, massor av sit-ups (300 stycken) och omvänd Planka. Dvs hålla ben och överkropp över marken. Först en minut, sedan två.
Massor, massor av Dips. Massor av andra överkropp och armövningar.
Var där i ungefär en timme. Tittade dessutom på "min" grupp - nybörjargruppen när de körde sin uppvärmning och OJ - vad jag saknar det! Hopprep, burpies... Åh...
Som sagt - det är lite som att bli dumpad. Så mycket kärlek, men så mycket smärta och sorg att sitta där och kolla på...

Och promenad till och från ställen. Med trasigt gips. Så nu - ont i vristen igen. Två gånger har det "ploppat" till ordentligt. Tror att det är skitdåligt.

Nu måste jag Verkligen jobba.

Over & Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela