Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Shoppingsöndag

Publicerad 2013-12-29 21:30:00 i Allmänt,

I Täby Centrum. En hel dag. Ensam.
 
 
Jag blev avsläppt runt klockan halv elva. Upphämtad igen runt klockan halv fem. Däremellan hann jag shoppa nyårskläder, äta lunch och strosa omkring.
 
När jag kom hem fanns det pengar kvar på kortet så jag köpte ett gäng proteinmeals på mmsports.se
 
 
 
Mums, mums, mums! I en veckas tid, snart, har jag ätit chips och ostbågar och druckit vin eller öl varje dag. Inte okej! Efter nyår är det nya tag. Jag följer bara den så kallade "normen"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela