Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 30 maj 2012

Publicerad 2012-05-30 08:16:00 i Träning,

Ännu en god morgon!

Imorse ringde väckarklockan och det enda som skulle kunnat hindra mig från morgonens spinningpass på gymmet var E och hur mysigt det var att ligga och gosa. Men han skulle också upp - fast till jobbet direkt. Så vi gick upp och åt lite frukost, i mitt fall en banan.
Sen åkte jag iväg och drog ett 45-minuterspass på sinningcykeln. Jag snittade på 87% puls inklusive uppvärmning och maxade på 95%. Galet skönt var det i alla fall! Det där med att känna svetten rinna och skvätta överallt är härligt!

Sedan ner och ta en skopa proteinpulver med vatten och en banan. Sen duscha. Sen en banan till på väg till jobbet. Om det som möter er om ett par veckor är en banan så bli inte förvånade...

Nu måste jag hårdjobba, och om ett par timmar ska jag till sjukgymnasten. Är från och med imorgon ledig i tolv dagar! Joggingskorna åker självklart med upp till Stockholm.
Over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela