Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 28-29 februari 2012

Publicerad 2012-02-29 10:37:00 i Träning,

God förmiddag.

Igår var jag på aw med jobbet, på Puta Madre. Hade bestämt mig innan för att inte äta efter klockan sex eftersom jag skulle till klubben. Men så kom maten fram. Plockmat. Supergod. Så jag kunde inte låta bli. Jag åt inte mycket, men guud, så gott det var!
Sen åkte jag och syster till klubben, som sagt. Fick ytterligare ett teknikpass med Ludvig eftersom John var sjuk. Vi har inte haft Ludvig innan, och nu har jag fått teknikerna förklarade på ännu ett sätt - mycket bra! Det känns som om jag fortfarande behöver det, och till slut kommer jag att hitta "min" teknik. Men fram tills dess är det bra att få många olika tips.

Sen åkte vi hem och käkade "nyttiga" pannkakor (gjorda på dinkel- och rågmjöl och linfrön) med vispgrädde och kokossocker. MUMS!

Imorse körde jag ett spinningpass, efter lite rodd och skuggboxning för att fördriva tiden. Fokus låg idag också på att släppa mina fel och att inte svära. Det gick faktiskt rätt bra. Jag tror att det funkar bättre när jag fokuserar på tekniken och när jag vet att det inte räknas som träning. Spinningen är träningen, allt runtomkring är bara teknikövning även om det är lite jobbigt. Det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela