Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 27 maj 2014

Publicerad 2014-05-27 18:04:00 i Träning,

Bröst, biceps och yoga

 

Igår hade jag vilodag. Det innebär sovmorgon och att inte träna på kvällen. Ganska soft dag. Och helt plötsligt fann jag mig själv mitt i säsongspremiären av grillning och picknick i gräset!

 

Hur mysigt som helst!

Imorse gick jag efter många, många, många snooze upp och gick iväg till gymmet. (Jag brukar inte vara seg på morgonen men idag var det något extremt!) Jag pumpade bröst och biceps. Och kolla - det tar sig!

 

Ikväll skulle jag sprungit med AktiRun men jag har fortfarande lite öm fotled från söndagens trailpass. Jobbigare än jag tror för dem att hoppa omkring på stenar. Jag hade heller ingen energi eller motivation, men jag ville väldigt gärna vara ute i solen. Så jag drog på träningskläder och körde ett yogapass på gräsmattan. Grannarna får skratta bäst de vill - det var väldigt skönt att strääääääcka ut på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela