Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 29 mars 2014

Publicerad 2014-03-29 21:35:00 i Träning,

Långpass och familjemys
 
Jag inledde dagen såhär:
Morgonmys med katten
 
På landet. I lugnet. Inte illa!
Sen tog vi en familjefrukost med extra allt. Följt av deklaration och långpass med sällskap av mamma.
 
 
Fick soppatorsk efter typ 75 minuter. Resten fick gå på den underbara solens energi, vilja och vatten. Lillasyster langade banan och vatten när jag kom fram och medan jag duschade lagades det hamburgare.
Tryckte i mig två och åkte sen in till byn för att lillayster skulle till systemet. Själv shoppade jag en tungskrapa!
Vidare in till Täby för mys med mostrar och mini-kusiner. Sen fika med en av mina närmsta vänner.
 
En superbra dag på alla sätt och vis. På väg hem insåg jag att jag kanske ätit lite dåligt ändå idag. Släppte alla regler och funderade över vad jag var sugen på. Lördagsgodiset blev det här:
 
 
Nu är det snart dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela