Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Familj framför träning

Publicerad 2014-03-30 20:05:25 i Träning,

Vissa dagar är det så
 
Idag fick det bli en vilodag. Jag kom i säng sent igår och vaknade med lätt ont i halsen. Det där som aldrig verkar gå över...
Hade bestämt träff med kusin och skulle åka ganska tidigt flyg hem. Det skulle bli tight att få in långpasset här, trots att jag gick upp klockan sju. Så idag fick det bli familj framför träning. Familjen är viktig för mig. Jag planerar istället att ta långpasset imorgon efter jobbet.
 
Ikväll ska jag i säng tidigt. Jag "ska bara" packa upp helgen och packa ner saker för löpning från kontoret. "Ska bara" och klockan är redan åtta. Hjälp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela