Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 26 juli 2014

Publicerad 2014-07-26 13:01:58 i Träning,

Axlar och mage

Efter att E jobbat natt vill jag inte vara i lägenheten. Inte för att han störs av det men jag har svårt att inte väcka honom när jag får tråkigt. Så jag började min dag med att ligga på gräsmattan, i solen, och läsa bok fram till klockan 10:30. Sen fick jag tråkigt och tog mig till gymmet. Fick till ett fint axel- och magpass, trots att gymmet är sjukt varmt. Alla som tränar ser ut som att de är nyduschade...

 Svettfest

Nu är jag nyduschad på riktigt och har ätit vattenmelon till lunch. Förhoppningsvis blir det svalare i eftermiddag och vi orkar göra och äta någon sorts mat. Annars ska jag bara ligga här - pendla mellan soffan och yogamattan med rulle, resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela