Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 24 maj 2013

Publicerad 2013-05-24 17:31:00 i Träning,

Premiär efter femton (!) dagars vila med sjukdom. Och det passar jag på att göra på landet, i skogen, på äkta trailspår med mamma och hennes sambo som sällskap. Tjoho! Om det enda jag har att klaga på är myggen - då är det bra löpning!

Jag trotsade för övrigt dessa skavsår som jag fick igår...

 

 

Tack Klas för skavsårsplåstren! Det kändes knappt att springa.

Så himla trevlig kväll. Kanske 12 grader varmt, solsken och nästan vindstilla. När jag kunde välja mellan att springa 500 meter tillbaka hem, (efter tre kilometer) eller haka på de andra på fyra kilometer till var valet ganska lätt. Det kändes så himla bra ändå!

 

 

Nu ska jag vila i två dagar. Eller vila och vila. Jag ska umgås med vänner och familj. Inte träna. Men nästa vecka kan jag nog börja om lite lätt och veckan efter den sticker jag till New York och springer i Central Park. Åh, vilket härligt liv jag lever ändå. Älskar't!

 

Over & out från Roslagens famn på den blommande ö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela