Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

S J U K !

Publicerad 2013-01-29 12:30:00 i Träning,

Det som inte får drabba en löpare har drabbat mig. Jag har ont i halsen och feber! Det började redan efter lördagens långpass. Under söndagen kändes inte helt okej och när jag kom hem på söndagen låg jag och kved i soffan. Jag kunde inte sova under natten till igår och sedan dess har jag varit hemma. Det verkar inte heller bli bättre. Igår gick det från "ont i halsen" till "ont i halsen med feber".

Om det är något man inte får träna med, speciellt inte konditionsträning, så är det ont i halsen. Nu försöker jag att inte känna stressen över att jag missar ett antal träningspass i programmet för Tjejmarathon... Jag ska försöka att fokusera på att bli frisk. Men blä - så tråkigt det är när kroppen inte hänger med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela