Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Lopp 2013

Publicerad 2013-02-24 16:46:00 i Träning,

Nu har jag börjat kolla runt efter lopp jag vill springa under 2013. Fyll gärna på i kommentarsfältet om ni kommer på fler som är roliga. Nej, jag kommer inte att springa alla... Men fler än de fyra jag är anmäld till måste jag väl ändå kunna klämma in?!
 
Göteborgsvarvets Seedningslopp 24 mars - Göteborg: Distans 10 km (Anmäld! Mål: 52 minuter)
 
Spring Cross 20 april - Stockholm. Distans 6/12/18 km
 
Urban Trail Sthlm 25 april - Stockholm. Distans 10 km
 
Helsingborgs stadslopp 4 maj - Helsingborg. Distans 10 km
 
Vårruset Göteborg 13 maj - Göteborg. Distans 5 km
 
Göteborgsvarvet 18 maj - Göteborg. Distans 21 km (Anmäld! Mål: 2 timmar)
 
Tjejmarathon 29 juni - Roslagsleden. Distans 53 km (Anmäld! Mål: jogga hela vägen)
http://tjejmarathon.wordpress.com
 
Kraftprovet 19 juli - Västergötland. Distans 11,6 km
 
Axa fjällmarathon (halvmarathon) 3 augusti - Jämtland. Distans 21 km
 
Malmö halvmarathon 10 augusti - Malmö. Distans 21 km
 
Midnattsloppet 17 augusti - Stockholm. Distans 10 km (Anmäld! Mål: 54 minuter)
 
Skutan runt 17 augusti - Jämtland. Distans 24 km
 
Kilsbergen trailrun 7 september - Närke. Distans 14 km
 
Stockholm halvmarathon 14 september - Stockholm. Distans 21 km
 
Rivseden terräng 14 september - Väsergötland. Distans 17,7 km
 
Tjurruset Karlstad 14 september - Karlstad. Distans 10 km
 
Lidingöloppet 28 september - Stockholm. Distans 30 km (Inte anmäld ännu, men jag ska snart. Tror jag. När jag känner att jag har 665 kronor att investera i ett lopp... Mål: slå 2012 års resultat 3:18:43)
 
Tjurruset 5 oktober - Stockholm. Distans 10 km
 
 
 
Hur typiskt är det att tre av de lopp jag är mest sugen på att anmäla mig till är samma dag? Suck. Så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela