Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Det händer nått...

Publicerad 2012-11-27 09:28:19 i Träning,

Det är något som är fel. Jag har känt ett tag att jag inte vill träna. Så i lördags och söndags gjorde jag inte det. Trots mitt löfte att träna varje dag hela November. Men igår när jag kom till klubben blev jag ledsen. Jag ville mer eller mindre kräkas på mitt hopprep. Jag gick efter hopprep med gruppen in och skulle gymma. Jag ville inte. Jag blev mer och mer ledsen för varje rep. Jag fastnade i tankar, väldigt negativa tankar. Jag satte mig i plogen och gav till slut bara upp. Gick och duschade efter "30 minuter" benstryka och lite balansövningar och plogen.
 
Idag hänger känslan kvar. Det känns lite som att vara värdelös och vilja gråta hela tiden. Det mest skrämmande är att jag inte vet vad det kommer ifrån eller beror på. Det händer mycket som är kul och bra i mitt liv just nu. Så varför? Jag fattar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela