Jennifers träning

Träningsdagbok och tankar om träning och kost!

Träningsdagboken 30 januari 2012

Publicerad 2012-01-30 12:21:00 i Träning,

God dag!
Imorse tog jag mig, som vanligt på måndagsmorgnar, upp tidigt och iväg på ett skivstångspass. Det gick bra, men bieceps orkade inte riktigt som de brukar, och ryggen fick "vila" lite. I övrigt bra.

Nu är det bara imorgon kvar, sen har jag tränat varje dag i hela januari. Jädrans, vad fort det gått! I fortsättningen kommer målet att ligga på 6 - 8 pass per vecka, med måndag - torsdag redan spikade.
Schemat där är
Måndag morgon - Skivstång.
Tisdag kväll - Muay Thai.
Onsdag morgon - Spinning.
Torsdag kväll - Muay Thai.
Fredag, Lördag och Söndag får spontanplaneras efter form, och jag får försöka klämma in kettlebells nån av Tisdag och Torsdag morgon.
Nu är det dags att jobba igen. Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Tränar, främst löpning och styrka. Jag vill öka distans, hastighet, springa off-trail och bli superstark.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela